Entri Populer

Total Tayangan Halaman

Senin, 26 Januari 2009

FOR ALL

Many people say they want success, yet they are not willing to do what it takes to achieve their desired outcome. I am a believer in Total Success. Total Success requires more then a successful business and a great income. Total Success is about having a balanced life, giving back and enjoying what you do.

In order to achieve Total Success there are specific thoughts and beliefs you must have. There are also certain actions you must take.

Success in anything goes beyond the obvious. Although you need a certain amount of skill and knowledge, your successes will come from the way you think, feel and act, coupled with intense emotion and a steadfast belief in “self.”

Banyak orang ingin mereka sukses, namun mereka tidak bersedia untuk melakukan apa yang diperlukan untuk mencapai hasil yang diinginkan. I am a believer in Total Success. Sukses total memerlukan lebih dari yang sukses bisnis dan pendapatan yang besar. Sukses total adalah tentang kehidupan yang seimbang, memberikan kembali dan menikmati apa yang anda lakukan.

Untuk mencapai Total Sukses spesifik ada pemikiran dan kepercayaan yang harus Anda miliki. Ada juga beberapa tindakan yang harus diambil.

Sukses berjalan di luar sesuatu yang jelas. Meskipun Anda perlu sejumlah pengetahuan dan keterampilan, maka keberhasilan akan datang dari cara anda berpikir, merasa dan bertindak, digabungkan dengan emosi intens dan sabar kepercayaan "sendiri."

Tidak ada komentar: